Dosta nedoumica bilo je oko toga da li subjekti koji naplatu svojih proizvoda ili usluga isključivo vrše putem transakcijskog računa trebaju nabaviti fiskalnu blagajnu i zakon je tu prilično jasan: fiskalna blagajna potrebna je samo onim subjektima koji naplatu vrše u gotovini, a pod gotovinom se podrazumijevaju novčanice, kartice, čekovi. Svi oni koji naplatu vrše isključivo putem transakcijskog računa, nisu obvezni izvaditi FINA certifikat i nabaviti elektronički uređaj za ispis računa, već to mogu kao i do sada raditi putem svog računala. Jedino trebaju obratiti pažnju na to da takav račun u sebi sadrži sve propisane elemente.
Međutim, dio obrtnika koji naplatu vrše u gotovini isto tako imaju mogućnost plaćanja i putem transakcijskih računa i sada se postavilo pitanje da li fiskalna blagajna može izraditi i transakcijski račun ili šprancu trebaju i dalje izrađivati putem računala i onda ispisivati preko pisača ili slati mailom.
Neosalon fiskalna blagajna nudi nekoliko mogućnosti odabira pri izradi računa: dakle, nakon što odaberete uslugu ili proizvod, unesete klijenta i eventualni popust, prije nego li izdate račun, na ekranu ćete moći odabrati način plaćanja unutar čega se nalazi i opcija plaćanja preko transakcijskog računa.
I to nije sve: takav račun možete direktno poslati klijentu putem maila i u tom slučaju će ga on moći ispisati u formatu A4 putem svog računala.
Dakle, ne treba vam posebna špranca u vašem računalu niti trebate računalo kako biste mogli izdavati transakcijske račune jer sve to možete obaviti putem Neosalon fiskalne blagajne.
Uz transakcijski račun vrlo često se veže i izrada ponuda, a Neosalon fiskalna blagajna nudi i ovu opciju: jednostavno ćete na ekranu odabrati ikonicu na kojoj piše „Izradi ponudu“ i moći ćete ju sa svim potrebnim elementima poslati klijentu također putem maila, a kasnije iz ponude, u slučaju da ju klijent prihvati, automatski možete izraditi i račun
Zaista ne može jednostavnije.