Puno nedoumica ima oko prijave poslovnih prostora, posebice ako se radi primjerice o terenskom obavljanju djelatnosti ili povremenom odlasku na terene uz postojanje matičnog poslovnog prostora.
Zakonski se poslovnim prostorom smatra svaki zatvoren ili otvoren prostor kao i svako pokretno mjesto tipa kombi ili dostavno vozilo koje služi za obavljanje djelatnosti isporuke dobara i obavljanje usluga. Također, poslovnim prostorom smatra se i prostor koji se povremeno koristi za potrebe održavanja sajmova, seminara i slično.
Što se za potrebe fiskalizacije smatra poslovnim prostorom za djelatnosti koje se obavljaju na terenu, u potpunosti je prepušteno obveznicima fiskalizacije i to treba jasno biti propisano internim aktom.
Drugim riječima, ako imate neku vrstu servisa koju obavljate na terenu, teren također morate definirati kao vrstu poslovnog prostora u slučaju kada na licu mjesta vršite naplatu. Također, ako imate recimo kozmetički salon ili salon za šišanje pasa, a te usluge povremeno pružate i na terenu, onda ćete također definirati dva poslovna prostora. Prvi poslovni prostor biti će prostor u kojem se nalazi vaš salon, a drugi poslovni prostor biti će teren.
Treba naglasiti da je u tom slučaju mobilna fiskalna blagajna vaše rješenje.
Kada u Poreznu šaljete podatke o poslovnim prostorima, oni moraju sadržavati OIB, oznaku poslovnog prostora, adresu poslovnog prostora, tip poslovnog prostora, vrstu djelatnosti, radno vrijeme i radne dane i datum otvaranja/zatvaranja prostora i status poslovnog prostora.
U tom slučaju, drugi poslovni prostor ćete definirati samo kroz opis poslovnog prostora koji možete proizvoljno definirati – primjerice „šišanje pasa na terenu“ ili „kozmetičke usluge na terenu“ ili „pokretna trgovina“ tj. kako je vama najlakše.
Zatim ćete oba poslovna prostora definirati internim aktom, a numerički broj računa morati će slijediti neprekidni numerički redoslijed. Pravila slijednosti numeričkih brojeva računa i popis poslovnih prostora te dodijeljene oznake poslovnih prostora koje ćete na taj način definirati internim aktom, čuvat ćete u svom poslovnom prostoru i niste ih dužni prijaviti poreznoj.
Neprekinuti numerički redoslijed svake kalendarske godine kreće od broja 1 po svakom poslovnom prostoru ili naplatnom uređaju ako ste odlučili koristiti ih više.
Neosalon fiskalna blagajna je zbog svoje prenosivosti idealno rješenje za terenski rad, a uz to omogućava i rad na više poslovnih prostora.