Sve što trebate znati o poticajima

#trebate još informacija?

Pomoć

Video

Česta pitanja

Kartično & beskontaktno plaćanje

closed
Želim aktivirati Neosalon kartično plaćanje. Što trebam napraviti?

 

Bez obzira na to jeste li novi ili postojeći korisnici, Neosalon ima za vas rješenje.

Novi korisnici 

Ako ste novi korisnik, možete kupiti ili iznajmiti sve-u-jednom Neosalon fiskalnu blagajnu Sunmi V2S s integriranim POS uređajem koji omogućava kartično odnosno beskontaktno plaćanje.

Postojeći korisnici

Ako već posjedujete Neosalon fiskalnu blagajnu odnosno Tyanju S30 uređaj i želite svom poslovanju dodati i kartičnu naplatu, kontaktirajte korisničku podršku za aktivaciju ove usluge.

Prvi korak za ugovaranje kartične naplate kako za nove, tako i za postojeće korisnike je kontaktiranje Neosalon korisničke podrške koja će vam uslugu aktivirati te dostaviti e-poštom upute o daljnjim koracima.

closed
Koje podatke i dokumente trebam dostaviti za aktivaciju kartičnog plaćanja?

 

Za aktivaciju kartičnog plaćanja potrebno nam je dostaviti sljedeće:

Osnovne podatke:

  • Ime i prezime odgovorne osobe (direktora, vlasnika)
  • Broj mobitela i e-adresu koji će se koristiti za registraciju kartičnog plaćanja
  • Naziv poslovnog subjekta (tvrtke, obrta, udruge, OPG-a)
  • Naziv brenda pod kojim poslujete (ako postoji; ako ne postoji, navedite naziv poslovnog subjekta)
  • Vrsta poslovnog subjekta (d. o. o., j. d. o. o., obrt, udruga, OPG i dr.)
  • Djelatnost poslovnog subjekta (primarna po NKD-u)
  • OIB poslovnog subjekta
  • Matični broj poslovnog subjekta
  • Procjena mjesečnog prometa za kartično plaćanje
  • Procjena mjesečnog broja kartičnih transakcija

Dokumente koje pribavlja KLIJENT, tj. odgovorna osoba:

  • Potvrda o prebivalištu, preuzima se putem E-građani (upute ) ili na MUP-u
  • Izvadak iz registra stvarnih vlasnika (za poduzeća)
    • Može se preuzeti online preko E-osobne ili Fina kartice
    • Može se predati popunjen zahtjev (obrazac) direktno u FINI, što se naplaćuje 1,59 € + PDV, no dobivate R1 temeljem kojeg možete pravdati troškove.
  • Osobna iskaznica (Dio procesa je također skeniranje lica i osobne iskaznice putem kamere na mobilnom uređaju ili na računalu.)

Dio dokumentacije prikuplja Neosalon i šalje Vam ga e-poštom. Tu dokumentaciju spremate na uređaj gdje ćete dovršiti registraciju za Viva Wallet.

Neosalon pribavlja:

  • Izvadak iz odgovarajućeg registra

Po zahtjevu Viva Walleta moguće je da će trebati dostaviti sljedeće dokumente:

  • račune za struju/vodu za posljednjih 12 mjeseci poslovanja
  • izvod iz banke
closed
Moram li za ugovaranje kartične naplate iz bilo kojeg razloga odlaziti u banku ili sve rješavam online?

 

Za ugovaranje kartične naplate putem Neosalon fiskalne blagajne nije potrebno osobno odlaziti u banku. Sve rješavamo online.

closed
Koliko je potrebno za aktivaciju beskontaktne opcije od inicijalne uplate?

 

Od odluke da u svoje poslovanje želite uvesti kartično plaćanje do samog korištenja ove usluge potrebno je svega nekoliko dana. Postupak traje kraće ako nam odmah po inicijalnoj uplati dostavite potrebne podatke i dokumente

closed
Koliko brzo sjedne novac na račun?

 

Uplate napravljene kartičnom naplatom na računu su vidljive već sljedeći radni dan. Uplate stižu na Viva Wallet račun, ne na vaš poslovni račun otvoren u komercijalnoj banci. Tim se novcem s Viva Wallet računa možete slobodno koristiti, a ako želite, možete i naručiti Viva Wallet fizičku karticu s kojom možete plaćati svoje troškove na bilo kojem prodajnom mjestu.

Ako ipak želite da su novci na vašem poslovnom računu, možete uplate s Viva Wallet računa prebaciti na svoj poslovni bankovni račun. Vodite samo računa o tome da naknada za prebacivanje iznosi 0,53 € za bilo koji iznos.

closed
Koje su vrste kartica prihvatljive za naplatu na Neosalon fiskalnoj blagajni s POS uređajem?

 

Neosalon fiskalna blagajna s POS uređajem podržava sve globalno prihvaćene kartice: Visa, Mastercard, Maestro, Diners, Discover, Amex, JCB.

Također, podržava i beskontaktne metode plaćanja poput Alipay, Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay.

closed
Kolike su naknade po transakciji?

 

Naknade po transakciji definira Viva Wallet payment provider i one su dostupne ovdje.

closed
Ima li skrivenih troškova? Hoću li odjednom početi dobivati račune od treće strane – Viva Walleta, banke ili drugih?

 

Ne, dobivat ćete samo jedan račun i to od Neosalona. Na računu će biti iskazana uobičajena mjesečna naknada za korištenje fiskalne blagajne te usluga kartične naplate. Obje usluge naplaćuju se samo u onim mjesecima u kojima se i koriste. Drugim riječima, u mjesecima kada izradite barem jednu ponudu ili račun, plaćate obje naknade. Ako ne izdate ni jednu ponudu ili račun, ne plaćate ništa.

Naknade po transakciji se automatski skidaju odnosno naplaćuju se od iznosa uplate. Te naknade zadržava Viva Wallet kao payment provider koji je nužan za obradu kartične naplate, međutim od njih nećete dobivati račune.

Od ostalih eventualnih troškova, tu je naknada za uslugu prebacivanja novaca s Viva Wallet računa na vaš poslovni bankovni račun koju možete i ne morate koristiti. Naknada za navedenu uslugu je 0,53 € za bilo koji iznos koji prebacujete.

Također, ako želite naručiti fizičku Viva Wallet karticu, trošak iznosi 4,99 € za standardnu, odnosno 14,99 € za ekspresnu aktivaciju.

closed
Je li plaćanje na rate podržano?

 

Kartično plaćanje putem Neosalona ne podržava plaćanje na rate.

closed
Postoji li minimalni mjesečni promet koji je potrebno ostvariti i postoje li kakvi penali ako se on ne ostvari?

 

Neosalon nema određen minimalni mjesečni promet koji je potrebno ostvarit, a isto tako nema ni penala.

closed
Kako mogu prenijeti sredstva sa svog Viva Wallet računa na moj poslovni račun?

 

Kako to učiniti, pogledajte OVDJE.

closed
Kako mogu dobiti fizičku Viva Wallet karticu?

 

Da bi vam bila dodijeljena Viva Wallet fizička kartica, potrebno se registrirati odnosno ulogirati se na portalu Viva Walleta te odabrati opciju izrade fizičke kartice. Cijena standardne aktivacije je 4,99 €, a ekspresne aktivacije 14,99 €.

closed
Što moram dostavljati knjigovodstvu?

 

Svakog mjeseca svom knjigovodstvenom servisu morate dostaviti mjesečni izvještaj. Njega preuzimate s Viva Wallet portala. Upute kako ga preuzeti pogledajte u ovom videu.

closed
Postavljanje sustava
Inicijalno postavljanje sustava
Prebacivanje u stvarni način rada
Dodavanje naplatnog uređaja i dobivanje registracijskog koda
Certifikat
Neosalon aplikacija - instalacija
Instalacija na Windows računalo i upisivanje registracijskog koda
Instalacija Neosalona sa Google PlayStore-a
Preuzimanje i instalacija Neosalon na MobiWire uređaju
Dodavanje naplatnog uređaja i dobivanje registracijskog koda
Povezivanje na internet
Povezivanje na internet putem podatkovne kartice
Povezivanje na bežičnu mrežu WiFi
Povezivanje preko mobitela (Hotspot)
Osnovne radnje na blagajni
Uvod u rad s blagajnom
Jednostavna izrada računa
Složene opcije izrade računa
Storno i kopija računa
Zaključak prometa
Izrada računa za poznatog kupca (R1)
Transakcijski račun
Izvješća
Rad bez internetske veze
Prijepis računa izdanih na papiru
Administracija
Postavljanje slanja podataka u računovodstvo
Uvod u rad s administracijom
Priprema cjenika za Neosalon
Rad s cjenikom
Učitavanje cjenika iz Excel datoteke
Dodavanje korisnika
Obrazac za poreznu upravu
Rad s obrascima
KPR obrazac i evidentiranje uplata
Evidentiranje uplata u KPR obrazac računa izdanih izvan Neosalona
Popunjavanje PO-SD obrasca
Dodavanje naplatnog uređaja i dobivanje registracijskog koda
Kako brzo platiti Neosalon račun
Zalihe
Prilagodba cjenika u eurima od 01/01/2023 - na uređaju
Prilagodba cjenika u eurima od 01/01/2023 - na računalu
Kako preuzeti ili poslati mailom Knjigu prometa (cjelogodišnji promet)?
Kako preuzeti ili poslati mailom Mjesečnu rekapitulaciju (izvještaj o mjesečnom prometu)
Kako osvježiti podatke unutar Neosalon aplikacije?
Kako pronaći stari račun unutar blagajne za ponovni ispis?
Kako unijeti novi artikl u neosalon aplikaciji?
Kako unijeti novi artikl u administraciji?
Kako promijeniti cijenu postojećeg artikla u neosalon aplikaciji?
Kako promijeniti cijenu postojećeg artikla u administraciji?
Poslovanje salona
Postavke za poslovanje salona
Kartica klijenata
Raspored
Kartično poslovanje

Prikupjanje dokumentacije i registracija beskontaktnog kartičnog plaćanja

Kako sa e-Građani preuzeti potvrdu o mjestu prebivališta
Kako aktivirati kartičnu naplatu na portalu Viva Wallet
Kako skenirati i učitati dokumentaciju unutar aplikacije Viva Wallet?

Aktivacija i korištenje beskontaktnog kartičnog plaćanja

Kako postaviti i aktivirati kartično plaćanje unutar Neosalon administracije
Kako aktivirati beskontaktno kartično plaćanje unutar Neosalon blagajne
Kako izraditi račun s beskontaktnim načinom plaćanja na “sve u jednom” Neosalon mobilnoj blagajni.
Kako napraviti refundaciju ili povrat novca za kartično plaćanje
Korištenje portala Viva Wallet?
Kako preuzeti mjesečni izvještaj na Viva Wallet portalu?

Preuzmi

Preuzmite Neosalon aplikaciju klikom na gumb

Imate li dodatna pitanja?

Pronađite nas na Facebook-u

Pregledajte sve najnovije novosti vezane uz Neosalon na facebook-u i kontaktirajte nas putem chat-a

Naša Facebook stranica

Pošaljite nam na e-mail

Uvijek smo tu za naše korisnike. Napišite nam e-mail na info@neosalon.hr Odgovaramo u najkraćem mogućem roku.

Napišite e-mail

Nazovite korisničku podršku

Kontaktirajte našu specijaliziranu korisničku podršku za dodatne informacije na broj 052/388-223.

Kontaktirajte korisničku podršku