Današnji blog posvetit ćemo jednom pojmu koji je specifičan za salonske djelatnosti, ali se sve više koristi i van tog konteksta te je primjenjiv kod velikog broja ostalih uslužnih djelatnosti.
Rebooking ili zakazivanje termina unaprijed, za neke djelatnosti odličan je alat koji u konačnici dovodi do znatnog poboljšanja poslovanja.
Krenut ćemo odmah s jednim primjerom, a to je ugradnja ekstenzija trepavica. Ovo je primjer usluge koja zahtjeva održavanje i to najmanje jednom mjesečno. Redovito održavanje ekstenzija trepavica svaka 3-4 tjedna znači zadovoljnu klijenticu jer će ekstenzije izgledati uredno i njegovano, a vrijeme provedeno u ležećem položaju svesti će se na minimum.
Vlasnik ili vlasnica salona profitirat će manjom potrošnjom vremena i materijala (što automatski znači veći broj klijenata), a redovitost u dolaženju donosi i konstantan prihod.
Većina poduzetnika iz iskustva zna kako je prepuštanje klijentu da samostalno zakaže idući termin vrlo često neučinkovito, a razlozi su mnogobrojni: zaborav, neodgodive obveze, stalno odlaganje u potrazi za slobodnim vremenom i slično.
Kao što je vidljivo iz početnog primjera ugradnje ekstenzije trepavica, neke usluge svoj najbolji učinak ostvaruju uz ponavljanje u određenim vremenskim intervalima što u pravilu vrijedi za veliku većinu kozmetičkih zahvata, dentalnih i servisnih usluga, frizerskih usluga itd.
Kada završite određeni tretman, najbolje je klijentu odmah ponuditi zakazivanje idućeg termina. Pri tomu morate voditi računa da ne ispadnete nametljivi ili da ne stvorite osjećaj „prisile“ kojim ćete izazvati upravo suprotan efekt.
Najbolji pristup je da već tijekom tretmana klijentu objasnite koje su prednosti redovitog dolaženja jer ćete tako „pripremiti teren“ što može dovesti do toga da klijent samoinicijativno na kraju zatraži idući termin.
Ako uredno vodite karticu klijenata sa svim detaljnim podacima i sugerirate zakazivanje termina na jednostavan i nenametljiv način, klijent će dobiti osjećaj veće vrijednosti kroz uslugu koju pružate, a vi ćete imati stabilno i funkcionalno poslovanje.
Neosalon fiskalna blagajna unutar Neosalon Plus paketa namijenjenog vođenju salona, sadrži sustav rebookinga i vođenje kartice klijenata te vam tako omogućava automatizaciju i unaprjeđenje poslovanja kod specifičnih usluga gdje je ovakvo poslovanje poželjno.