Funkcionalnosti fiskalne blagajne
Fiskalna blagajna za sve djelatnosti
Jednostavna ali moćna fiskalna blagajna bez ugovorne obveze. Radi na Neosalon “sve-u-jednom” uređaju ili na vašoj opremi.
brzo izdavanje fiskalnih računa, mogućnost izrade ponuda
rad i bez internetske veze, a računi se automatski fiskaliziraju naknadno
rad više djelatnika na istoj blagajni
lako storniranje računa, izrada kopije računa i slanje računa emailom
neograničen broj računa, mogućnost promjene cijene kod same izrade računa
opcija definiranja popusta – po usluzi ili klijentu (vidljiv na računu)
jednostavno i brzo vođenje zaliha i inventure, mogućnost korištenja normativa
mogućnost detaljnog opisa svake usluge i ispisa poruke na dnu računa
automatsko slanje dokumentacije knjigovođi bez nošenja papira, KPR i PO-SD obrasci...
Neosalon One – pokretna blagajna “sve-u-jednom”
Pokretni “Sve-u-jednom” uređaj s ugrađenim pisačem pogodan za sve djelatnosti.
uređaj spreman za rad – bez spajanja kablova, bez instaliranja programa
ugrađen pisač s brzim ispisom
izuzetno tanak i lagan
veliki i pregledan ekran pojačan zbog otpornosti
povezan s internetom putem SIM kartice, Wi-Fi mreže ili hotspota
snažna baterija za bezbrižan terenski rad
punjenje putem USB-C priključka
ekran 5.5’’, 16GB memorije, operacijski sustav Android OS 11
ugodan za držanje u ruci i lijep za držanje na pultu.
Internet opcija
Podatkovna kartica s neograničenim internet prometom za potrebe fiskalizacije.
neograničen internet promet za potrebe fiskalizacije
potpuna kontrola troškova
bez ugovorne obveze
Postavljanje sustava za rad
Neosalon je vrlo jednostavan za korištenje i ne zahtijeva stručno informatičko znanje. No, ako želite pomoć, možete koristiti našu uslugu postavljanja sustava za rad.
detaljne upute za registraciju korisnika u FINA sustavu te podrška u dobavljanju fiskalizacijskog certifikata
podrška u preuzimanju certifikata
učitavanje certifikata u Neosalon
izrada potrebnih internih dokumenata poput Internog akta
učitavanje vašeg cjenika i podešavanje postavki sustava.
Podrška
Usluga podrške obuhvaća komplet usluga koje su vam potrebne da biste se mogli posvetiti svome poslu a brigu o fiskalizaciji i ostalim našim uslugama prepustili nama.
praćenje zakonskih promjena i automatsko ažuriranje programa u skladu s njima
učestalo unapređivanje programa
stalna sigurnosna pohrana podataka (cloud backup) – podaci su vam dostupni u svakom trenutku, čak i na drugom uređaju
u slučaju kvara, zamjenski ili novi uređaj s vašim podacima dolazi na vašu lokaciju u zakonskom roku*
pomoć u postavljanju i korištenju
idealno i za sezonske djelatnosti, jer se usluga naplaćuje samo za mjesece u kojima je korištena
tisuće zadovoljnih korisnika u Hrvatskoj i Sloveniji
bez ugovorne obveze
Mjesečna naknada plaća se samo za mjesece u kojima se pojedina blagajna koristila, odnosno za mjesece u kojima je izdan bar jedan račun, ponuda ili napravljena rezervacija termina.
Kako je zakonska odgovornost nas kao pružatelja usluge da naši korisnici u svakom trenutku budu usklađeni sa zakonom što nosi čitav niz obveza za nas, usluga podrške je obvezna.
* Zakonski rok je pet dana od prestanka rada uređaja, a naš zamjenski uređaj obično stiže u roku dva radna dana.
Dodatak za salone
Dodatak za salone omogućava vam dodatne programske opcije kojima možete poboljšati i olakšati vođenje vašeg frizerskog, kozmetičkog ili drugog salona.